Η Ιστορία του Brylcreem

Η ιστορία του Brylcreem

Από τους Teddy Boys μέχρι τους Mad Men, το κλασικό slick back έχει υπάρξει στη μόδα ,αλλά και έξω από αυτή ,για δεκαετίες. Μια ταπεινή κρέμα από το Μπέρμιγχαμ έχει βοηθήσει να κρατήσει κάθε τρίχα σταθερά στη θέση της και να ικανοποιεί κάθε άνδρα. 



Ποια είναι η ιστορία του Brylcreem; 

Διατηρώντας τα μαλλιά περιποιημένα από το 1928, το Brylcreem είναι ένα ιδανικό προϊόν για το styling των ανδρών. Ιδρύθηκε στο Μπέρμιγχαμ από τους County Chemicals και δημιουργήθηκε ως κρέμα μαλλιών που αρχικά πωλείται μόνο σε κουρεία.

Οι άντρες επέλεγαν μαζικά την Brylcreem γιατί ήθελαν να δημιουργήσουν εκείνο το καθαρό, κομψό χτένισμα που ήταν η μόδα εκείνης της εποχής. Και αυτό το είδος styling παρέμεινε στη  μόδα για άλλες δύο δεκαετίες – μάλλον πολύ βολικό για την πορεία του Brylcreem. 

Στην πραγματικότητα, μια σύντομη ιστορία του Brylcreem είναι σαν μια σύντομη ιστορία για το κούρεμα των ανδρών. Κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, τα μέλη της RAF (Royal Air Force) ήταν γνωστά ως τα αγόρια της Brylcreem χάρη στο τέλεια στυλιζαρισμένο μαλλί που τους προσέφερε η κρέμα.

Την δεκαετία του 1950 η δημοτικότητα του προϊόντος σημείωσε ακόμη μεγαλύτερη αύξηση, με το Brylcreem να γίνεται  το πιο κυρίαρχο προϊόν για το hairstyling των ανδρών. Το Brylcreem οφείλει την κυριαρχία του στο ότι η Teddy Boy εμφάνιση ήταν τόσο δημοφιλής. Τα slick χτενίσματα, όπως εμφανίστηκαν στους Mad Men, κράτησαν μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 60, όταν η τύχη του Brylcreem άρχισε να εξαντλείται.



Ιδιοκτησιακό καθεστώς Brylcreem.

Η βρετανική φαρμακευτική εταιρεία Beecham ήταν ο μακροπρόθεσμος ιδιοκτήτης της Brylcreem. Η Sara Lee αγόρασε τη μονάδα τον Ιούνιο του 1993. Τον Ιανουάριο του 2012, τα παγκόσμια δικαιώματα πώλησης της μάρκας Brylcreem πωλήθηκαν από τη Sara Lee Corporation στην Unilever.

Διάφορα προϊόντα Brylcreem πωλούνται παγκοσμίως. Το Brylcreem διατίθεται στο εμπόριο στις Ηνωμένες Πολιτείες από την Combe Incorporated, στην Ευρώπη από την Unilever και στην Ινδία από την HUL. 

Η πρώτη διαφήμιση είναι γεγονός

Η πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση του Brylcreem περιελάμβανε ένα κινούμενο σχέδιο ενός άνδρα με αρχικά χαλασμένα μαλλιά, τα οποία χάρη στην εφαρμογή του προϊόντος , χτενίζονταν και λειαίνονταν σαν να γινόταν ένα θαύμα!



Τι συνέβη;

Λοιπόν, εν μέρει ευθύνη είχαν οι διάσημοι The Beatles και άλλα γνωστά μουσικά group της εποχής που είχαν πιο μακριά μαλλιά και προέβαλαν ένα περισσότερο ατημέλητο styling. Εξαιτίας αυτού, η ζήτηση για κρέμες styling έπεσε και το ίδιο έκαναν και τα κέρδη της Brylcreem. 

Παρά τις προσπάθειες να πείσουν τον κόσμο ότι οι κρέμες της Brylcreem θα μπορούσαν ακόμα να χρησιμοποιηθούν και σε τέτοια πιο ατημέλητα στυλ , οι πωλήσεις μειώθηκαν και έπεφταν συνεχώς μέχρι τη δεκαετία του '70. Τα μακριά μαλλιά ισοδυναμούσαν με μεγάλα προβλήματα για το Brylcreem.

Τη  δεκαετία του '80 και '90 η κρέμα προσπάθησε να ανανεωθεί όσο γινόταν για να προσελκύσει και νεότερες ηλικίες. Το 1997, ο David Beckham έγινε το πρόσωπο του Brylcreem και απέδειξε ότι δεν ήταν μόνο για εκείνους τα στημένα χτενίσματα μιας εντελώς διαφορετικής εποχής.



Η Ιστορία του Brylcreem σήμερα

Η αυθεντική κρέμα είναι ακόμα διαθέσιμη στην αγορά με την ίδια συσκευασία που υπάρχει από τη δεκαετία του '60. Διαθέσιμα είναι επίσης και μερικά άλλα κεριά και gels.

 Πολλοί άνθρωποι μπορεί ακόμα να το θεωρούν ως ένα προϊόν μιας άλλης εποχής, αλλά έχει αγκαλιάσει πραγματικά τον 21ο αιώνα  κυριαρχώντας σε εκστρατείες  των μέσων μαζικής ενημέρωσης και λανσάροντας πολλές  διαφημίσεις που προσελκύουν συνήθως την αγορά 16-30 ετών.

 Ένα καλό παράδειγμα αυτής της προσπάθειας ήταν η εκστρατεία τους για το 2007, την οποία αξίζει να δείτε!



Αξιοσημείωτες αναφορές

Στις 26 Ιανουαρίου 1987, ο σχολιαστής του WWF Primetime Wrestling, Gorilla Monsoon ανέφερε ότι ο Bret Hart "πρέπει να έχει 47 κιλά Brylcream στο κεφάλι του".

Στο King & Maxwell, ο Sean King λέει για τα γραφεία του FBI oτι "Μυρίζει σαν το Brylcreem".

Στο Mad Men, ο Roger Sterling παραγγέλνει περισσότερα ποτά πριν από μια συνάντηση με την εκστρατεία του Nixon, λέγωντας  " Ποτέ δεν θα το μυρίσουν πάνω από τη μυρωδιά του Brylcreem".

Στη Blacklist, ο Reddington αναφέρεται στη χρήση του Brylcreem ενώ κρατείται αιχμάλωτος.

Στο  Rutles' All You Need Is Cash ,ένα σατιρικό πρόγραμμα για τους Beatles, αναφέρεται ότι “ένας από τα μέλη τους κόντυνε τα μαλλιά του για να κάνει οικονομία στο Brylcreem."

Comments (2)

    • Giannis
    • 2020-02-01 08:52:05
    Εξαιρετικό αρθρο για το Brylcreem.
    • Γιωργος
    • 2020-02-04 17:09:24
    Πόσες γενιές έχει μεγαλώσει αυτό το Brylcreem. Θυμάμαι το έβαζε ο παππούς μου

New comment

Το προϊόν προστέθηκε στη λίστα επιθυμιών