Η Ιστορία του Brylcreem

Η Ιστορία του Brylcreem

Από τους Teddy Boys μέχρι τους Mad Men, το κλασικό slick back έχει έρθει μέσα και έξω από τη μόδα για δεκαετίες και μια ταπεινή κρέμα από το Birmingham έχει καταφέρει να κρατήσει κάθε τρίχα σταθερά στη θέση της.

Κάπως έτσι ξεκίνησε ...

Διατηρώντας το στυλ slick back στην θέση του από το 1928, το Brylcreem είναι ένα εμβληματικό προϊόν του styling των ανδρών. Ι

δρύθηκε στο Μπέρμιγχαμ από την County Chemicals και  δημιουργήθηκε ως κρέμα μαλλιών που αρχικά πωλούνταν μόνο σε κουρείς. Οι άντρες αγόραζαν μαζικά το Brylcreem στην προσπάθεια τους να αναδημιουργήσουν εκείνο το καθαρό, κομψό look που ήταν η μόδα εκείνης την εποχής.

Αυτό το look παρέμεινε στην μόδα για άλλες δύο δεκαετίες. Στην πραγματικότητα, η ιστορία του Brylcreem είναι σαν την ιστορία των ανδρικών κουρεμάτων. Κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, τα μέλη της RAF (Royal Air Force) ήταν γνωστά ως Brylcreem Boys χάρη στο προσεγμένο hairstyle που τους έδινε το Brylcreem.

Την δεκαετία του 1950 σημείωσε ακόμη μεγαλύτερη αύξηση, με το Brylcreem να γίνεται το κυρίαρχο προϊόν hairstyling των ανδρών. Τα Slick χτενίσματα, όπως εμφανίστηκαν στους Mad Men, κράτησαν μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '60, όταν η τύχη του Brylcreem άρχισε να εξαντλείται.  

Brylcreem Boy.

Λοιπόν, αυτό ευθύνεται  εν μέρει στους Beatles και άλλα δημοφιλή συγκροτήματα που είχαν μακριά μαλλιά και πιο απεριποίητο look. Με αυτό, η ζήτηση για κρέμες styling έπεσε και το ίδιο έκαναν και τα κέρδη του Brylcreem.

Παρά τις προσπάθειες να πείσουν τις μάζες ότι το Brylcreem θα μπορούσε ακόμα να χρησιμοποιηθεί σε αυτά τα στυλ, οι πωλήσεις μειώθηκαν και συνέχισαν να το κάνουν και στη δεκαετία του '70. Τα μακριά μαλλιά ισοδυναμούσαν με μεγάλα προβλήματα για το Brylcreem. Η δεκαετία του '80 και '90 είδε μια μικρή αναγέννηση όταν η μάρκα προσπάθησε να ανανεωθεί για να προσελκύσει τη νεολαία. 

Το 1997, ο David Beckham έγινε το "Brylcreem Boy" της Βρετανίας και έδειξε ότι δεν ήταν μόνο για εκείνα τα ιδιαίτερα hairstyles μιας διαφορετικής εποχής. 

Ωστόσο, η πραγματική αναζωπύρωση ήρθε με την εισαγωγή σειρών όπως οι Mad Men και άλλες σειρές με vintage περιεχόμενο. Σήμερα υπάρχουν πάρα πολλά στυλ από παλαιότερες εποχές στην μόδα όπως το pompadours και το classic shine τα υιοθετούν όλο και περισσότεροι νέοι άντρες ανα τον κόσμο.

Η original κρέμα μαλλιών σήμερα.

Η original κρέμα είναι ακόμα διαθέσιμη στην ίδια συσκευασία που υπάρχει από τη δεκαετία του '60 συν μερικά άλλα κεριά και gels. Οι περισσότεροι μπορεί να το θεωρούν ως ένα προϊόν μιας άλλης εποχής, αλλά έχει αγκαλιάσει πραγματικά τον 21ο αιώνα με καμπάνιες στα social media και διαφημίσεις για να προσελκύσει το κοινό 16-30 ετών. 

Comments (0)

Το προϊόν προστέθηκε στη λίστα επιθυμιών

Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Μάθετε περισσότερα